Kros merçendayzinq – məhsulun düzgün yığılması və təqdim olunması hesabına satışların artırılmasıdır.
Alıcını cəlb etmək üçün məhsulların düzgün şəkildə yığılması mühün əhəmiyyət daşıyır. Bu pərakəndə satışın əsas qaydalarından biridir. Bu üsul heç bir əlavə xərc tələb etmir və qəbzdə olan məhsulların sayını artırır.
Alıcı mağazaya daxil olduqda O, adətən hansı tələbini ödəmək istədiyini və bunun üçün hansı məhsulu almaq lazım olduğunu bilir. Amma tələblərin ödənməsi zamanı digər tələblər üzə çıxa bilər və ya tələbi ödəmək üçün bir məhsul yetməyə bilər. Kros merçandayzinqin məqsədi alıcının ona daha hansı məhsula ehtiyacı olduğuna yadına salmaqdır. Bu növbəti şəkildə işləyir: Siz mağazaya pivə almaq üçün daxil olursunuz və içki şöbəsində siz çips, suxarik və digər sneklərlə üzləşirsiniz və yadınıza düşür ki pivənin yanına “zakuska” almaq yaxşı olardı.
Kros merçendayzinqin üsulları.
Düzgün merçandayzinqin köməyi ilə kəsişən satışları artırmağın bir necə növü var. İlk növbədə əsas iki tərifi mənimsəmək lazımdır. Əsas və yoldaş (uyğun) məhsul.
Əsas məhsul – bu müştərinin mağazaya daxil olmasının səbəbidir. Əsas məhsul çox hallarda reklam olunur və onun məqsədi mağazaya daha çox alıcı cəlb etməkdir. Əksər hallarda əsas məhsul mağazaya gəlir gətirmir və ya çox az gəlir gətirir. Gəlin əsas məhsula aid bir misala nəzər yetirək – siqaretlər, insanlar siqaret almaq üçün tez-tez mağazay daxil olurlar. Mağaza siqaret satışından az qazanır, amma siqaretlə birlikdə adətən alışqan, saqqız və içkilər alırlar, mağaza daha çox bu tip məhsullardan daha çox qazanır.
Yoldaş (uyğun, köməkçi) məhsul – bu məhsulu əsas məhsullar ilə birlikdə satış etmək olar. Bu tip məhsulun əsas hissəsi aksesuar xarakteri daşıyır, amma çox hallarda köməkçi məhsul əsas məhsuldan baha ola bilər. Məs. Çörəklə birlikdə siz yağ, şokolad kremi, qatlaşdırılmış süd və sair sata bilərsiniz. Bu növ köməkçi məhsullar əsas məhsuldan bahadır.
Kros (kəsişən) merçendayzinqin üsullarından istifadə edərək mağazada dəyişikliklər etməyə başlamazdan öncə “mal dəstləri” adlandırılan bir siyahı yaradın. Bu siyahıda hansı məhsuları bir-birinə bağlaya biləcəyinizi fikirləşib yazın.
İndi isə gəlin üsulları nəzərdən keçirək.
- Köməkçi məhsulu ƏSAS məhsullar ilə birlikdə rəflərə yığmaq. Alıcı ƏSAS məhsulu seçim edərkən ona uyğun YOLDAŞ malları da görməlidir.
- Stelajın sonunda aksesuar metri – Alıcı ƏSAS məhsulu alıb ödəniş üçün kassaya getdikdə stelajın sonunda bir metrəlik uzunluğunda YOLDAŞ məhsullar düzülüşü görməlidir.
- ƏSAS məhsulun yığıldığı rəfin üzərində YOLDAŞ məhsullar üçün yer ayırmaq. Bu üsul adətən soyuducuda olan məhsullardan istifadə edilir. Məsələn – Kolbasa və sosislər üzərində ketçup və xardal yığılır.
- Şöbənin mərkəzində KÖMƏKÇİ məhsul ilə dolu səbət yerləşdirilir. Məsələn – Televizor satışı şöbəsinin mərkəzində ekran silinməsi üçün salfetləri yerləşdirin. Bu özünə məxsus əngəllər müştərinin diqqəti cəlb etməyə kömək edir. Əgər orada uyğun bir məhsul yerləşdirilibsə o yaxşı satılacaq.
- Dəst və hazır həllərin yaradılması. Dəstlər iki müxtəlif məhsuldan yaradılır və onların üzərinə bir qiymət yazılır. Eyni zamanda üzərində yazıla bilər – məhsulları birlikdə aldıqda siz endirim qazanırsınız. Dəstlər əsas hərəkət olan yerlərdə yerləşdirilir.
- Əsas sırada POS materialların yerləşdirilməsi. Bu üsulla siz müştəriyə daha nəyin alınmasını xatırladırsınız.
Kros merçendayzinqin idarə olunması
Kros merçendayzinqi bir dəfə təşkil etmək yetərli deyil. Onu daima dəstəkləmək və yeniləmək lazımdır. Eyni zamanda siz onun effektivliyinə və fəsilə uyğunluğuna diqqət yetirməlisiniz. Sizin məqsədiniz həftəlik satışları yoxlayıb satışların nə qədər effektiv olduğunu və məhsulların nə qədər əlveriliş yığıldığını yoxlamaqdır.